Returnări
Daca intampinati o problema cu un produs comandat de la noi, va rugam sa completati urmatorul formular, urmand ca un consilier sa va contacteze in cel mai scurt timp, pentru a va comunica solutia noastra.
Aveți dreptul să returnați produsele comandate în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la primirea comenzii, fără a fi percepute nici un fel de penalități și fără a fi nevoie de a expune un motiv în acet sens, dacă sunt îndeplinite următoarele condiții:
– Ambalarea coletului cu ambalajele în care a fost expediat;
– Sa ne apelati pentru a prelua solicitarea dumneavoastra si a identifica comanda dumneavoastra, costul expediției urmând a fi suportat de către noi;
– Inainte ca returul să fie expediat, ne trimiteți o notificare pe adresa de e-mail magda@magdadesign.ro, prin care solicitati rambursarea valorii produsului sau înlocuirea cu un alt produs.
– În cazul în care se dorește înlocuirea cu un produs sau produse cu o valoare totală mai mare, clientul va plăti diferența de valoare;
– În cazul în care se dorește înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mică, Magda Design va returna diferența;
– Returul trebuie să fie complet, nedeteriorat și dezasamblat, dacă este cazul. Returul trebuie să fie însoțit de factură (copie sau original), eventualele documente ce au însoțit coletul (instrucțiuni de folosire sau instalare) și ambalajul original în care coletul a fost expediat, învelișului de folie sau hârtie. Clientul va asigura reambalarea produsului și închiderea corespunzătoare a acestuia pentru a preveni deterioarea lui în cursul transportului;
– Returul nu trebuie să aibă elemente rupte, sparte, zgâriate, murdare, vădit deterioarate sau articole lipsa. În cazul în care clientul constată astfel de defecte la primirea coletului, are dreptul să refuze ridicarea coletului de la curier sau va anunța imediat Magda Design, în maxim 24 de ore de la primirea coletului prin email sau telefon. În caz contrar se consideră că deterioarea coletului provine din utilizarea necorespunzătoare a produsului;
– Ne rezervăm dreptul de a decide dacă un produs returnat în condiții necorespunzătoare va fi înlocuit sau va returna contravaloarea produsului ori dacă va deduce din valoarea produsului costurile de reparație sau înlocuire a pieselor lipsă ori deteriorate;
– În cazul comenzilor speciale în care produsul a fost creat unicat conform specificațiilor clientului, nu se acceptă returnarea produsului decât în cazul în care respectivul produs nu repectă întocmai aceste specificații;
Ne rezervăm dreptul de a opri livrările către un client care returnează în mod repetat, fără justificare, într-un termen relativ scurt, a comenzilor efectuate prin intermediul acestui site.