Cum Comand

                     Pentru a putea efectua o comanda pe site-ul nostru, este necesar sa parcurgeti urmatoarele etape:

    1. Alegeti produsele dorite, folosind meniul ,,SHOP,, si filtrele din partea stanga a site-ului. Odata ajunsi pe produsul dorit, selectati culoarea si dimensiunea produsului si apasati butonul “ADAUGA IN COS”.

      Pentru a vizualiza produsele pe care le-ati ales, faceti click pe cosul de cumparaturi din meniul superior al site-ului, in partea dreapta sus. Aici puteti sa verificati lista produselor selectate si sa actualizati cantitatea.

    2. In cosul de cumparaturi apasati butonul “Continua cu finalizarea comenzi” si apoi completati detaliile de facturare a comenzi. 

    3. Selectati Modalitatea de Plata ( in partea dreapta, jos, va aparea in chenar)

      1. Fie optati pentru PLATA LA LIVRARE 

        Fie optati pentru PLATA CU CARDUL

    4.  Urmatorul pas este sa cititi si sa acceptati Termenii si Conditiile site-ului. (Apasati pe termeni si conditii, pentru ai citi)

    5. Pentru a lansa comanda, apasati butonul “PLASEAZĂ COMANDA”.

       

      Care sunt urmatorii pasi, pentru a ajunge comanda la dumneavoastră

    6. Odata plasata comanda sau, dupa caz, in momentul finalizarii platii, veti primi un e-mail de confirmare a inregistrarii comenzii, care contine numarul comenzii si detalii privitoare la produsele comandate, disponibilitatea acestora si valoarea totala cu TVA.

    7. Comanda dumneavoastra va fi preluata in cel mai scurt timp de unul dintre operatorii nostri.

    8. Comanda dumneavoastra, procesata si inregistrata va fi expediata prin curier, in decursul a 7 zile lucratoare, daca aveti resendinta in Timisoara, daca aveti resedinta in alt judet si oras veti fi contact de unul dintre colegii nostri pentru a va comunica detalile livrari.

      SC TELETIM SRL emite o factura fiscala pentru produsele ce se livreaza, drept urmare, va rugam sa completati datele corecte ce sunt necesare pentru emiterea facturii si livrarea produselor.

      Factura fiscala, AWB-UL ce insoteste coletul, certificatul de confiormitate, certificatul de garantie, normele de utilizare si schita de montaj, dupa caz, vor fi comunicate odata cu coletul.

                     

                       *) NOTA: In cazul in care produsul este indisponibil iar comanda lansata/plasata a fost achitata in avans prin card bancar (plata integrala Visa/Mastercard sau plata in                                 rate), sumele vor fi rambursate in termen maxim de 7 zile lucratoare.


                       Mentiuni generale:


                       1. Toate preturile si costurile din cadrul site-ului sunt exprimate in Lei si includ TVA (19%) si taxa de transport.

                       2. Produsele publicate pe site, care au afisat pretul, sunt disponibile in limita stocului, avand optiunea de a fi adaugate in cosul de cumparaturi.

                        Pe site sunt publicate produse care nu se regasesc in stocul nostru, care nu au pretul afisat, dar pentru care putem sa va formulam o oferta personalizata, in functie de                         cantitate, cu precizarea termenului de livrare. In acest sens, activati va rugam butonul cu mentiunea ”CERE OFERTA”.

                       3. Ne rezervam dreptul de a modifica oricand si fara nici o notificare  preturile si discounturile produselor comercializate. Modificarea nu va afecta comenzile                                               confirmate. Preturile si discounturile produselor incluse intr-o comanda confirmata sunt valabile pana la momentul efectuarii platii aferente comenzii, dar fara a se                                depasi termenele comunicate  pentru efectuarea platilor. Aceste perioade se pot modifica in functie de stoc.

                       Preturile afisate la momentul comenzii, pentru produsele a caror plata se efectueaza prin ordin de plata, nu se pot modifica pana la momentul platii acestora, daca                                   plata se face in maxim 2 zile lucratoare, de la momentul plasarii comenzii. 

                        Preturile afisate la momentul comenzii, pentru produsele a caror plata se efectueaza la livrare ( ramburs ) nu se modifica pana la livrarea produselor.

                       4. Discounturile, reducerile si promotiile nu se suprapun. La produsul comandat se va aplica reducerea cu valoarea cea mai mare.

                       5. In cazul unui produs afisat cu pret incorect sau cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori in stabilirea preturilor sau in informatiile despre                                   produs primite de la furnizori, Profesionistul isi rezerva dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele ce prezinta eroare. In cazul in care                                     comanda a fost achitata, banii vor fi returnati in cel mai scurt timp, in cazul in care Cumparatorul notificat nu doreste un alt produs sau produsul comandat la pretul                                 corect.

                       6. Comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate de catre sistem, cu conditia ca produsele sa faca parte din gama celor ce nu se realizeaza                              la comanda de catre noi.

                        O comanda pentru ultimul produs existent in stoc nu poate fi onorata in cazul in care, pe acelasi produs, a fost inregistrata o alta comanda in prealabil, si se afla in                                     termenul specificat pentru plata prin transfer sau se va efectua plata la livrare, iar produsul nu a fost inca livrat.In cazul in care comanda a fost achitata,    banii vor fi                               returnati in contul Utilizatorului, in cazul in care Utilizatorul notificat nu doreste un alt produs.

                       7. Produsele selectate si introduse in cosul de cumparaturi, pentru care nu s-a apasat butonul “PLASEZ COMANDA” raman disponibile utilizatorului cat timp acesta                                este pe website Ulterior iesiri de pe site, produsele pot fi disponibile sau nu, in functie de dinamica stocurilor firmei. SC TELETIM SRL nu rezerva dreptul utilizatorului,                          de a indisponibiliza un produs, daca acesta a fost adaugat in cos dar sesiunea nu s-a finalizat cu o achizitie confirmata prin e-mail.

                       8. Plasarea comenzii prin intermediul website-ului nu presupune confirmarea comenzii de catre SC TELETIM SRL. Confirmarea se face prin trimiterea e-mailului catre                             dvs, e-mail de confirmare a inregistrarii comenzii, nu de procesare a comenzii.

                       9. Orice modificari ale detaliilor unei comenzi transmise, comunicate noua inainte de a se pregati si de a se expedia coletul, pot duce la decalarea termenului de livrare                             comunicat initial.

                       10. Ne rezervam dreptul de a anula comenzile utilizatorului care a furnizat date eronate sau incomplete, iar noi nu putem lua legatura telefonic, pe e-mail sau                                                 whatsapp cu acesta, in vederea remedierii erorii, expedierea nefiind posibila in acest caz;                            

                       Ne rezervam dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului care da dovada de comportament abuziv sau insulator, iar actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Profesionistul, ca urmare a utilizarii abuzive a website-ului de catre Utilizator, sau ca urmare a conduitei Utilizatorului in afara website-ului cu privire la comenzile plasate prin intermediul acestuia, prin modalitati care contravin legii.

                       In aceste cazuri, in urma unei notificari prealabile comunicate utilizatorului abuziv, SC TELETIM SRL va anula comenzile efectuate de catre acesta, sau ii va restrictiona accesul in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la anumite modalitati de plata a comenzilor, fara ca acesta sa poata pretinde celeilalte parti daune-interese.