Procedura de realizare a unei amenajări cu mobilier la comandă

 

 

1. Evaluare - Consultanță

Specialiștii noștri vor evalua cererea dumneavoastra, vă vor oferi consultanță în alegerea modelelor, materialelor și accesoriilor, și vă vor oferi variantele posibile atât în ceea ce privește încadrarea într-un buget alocat pentru amenajare, cât și cu privire la posibilitatea efectivă de execuție și de funcționalitate a ideii dumneavoastră.

În cadrul unui proiect complet de amenajare de interior cu mobilier, putem să vă surprindem simțurile prin instrumente inovatoare generatoare de idei. Pentru o mai bună colaborare, vă rugăm să ne contactați în prealabil, în vederea stabiliri unei întâlniri exprese în acest sens, la sediul nostru, întâlnire în cadrul căreia veți fi preluați de către echipa creativă.

2. Alegerea și aprobarea ofertei de principiu de către client și finalizarea proiectului

Odată acceptată o variantă de principiu, un reprezentant al nostru se va deplasa la sediul/domiciliul dumneavoastră pentru realizarea măsurătorilor de precizie și stabilirea posibilităților de asamblare/montaj. În această fază vor fi identificate posibile impedimente datorate construcției locuinței sau a instalațiilor sanitare/electrice, moment în care proiectul urmează să fie adaptat nevoilor personalizate. Este important ca în această etapă imobilul să fie finisat iar toate racordările să fie trase.

3. Încheierea contractului și plata avansului

După convenirea asupra variantei finale de proiect si ofertă de preț, se incheie contractul standard care contine termenul de livrare, prețul, cantități și produse, iar în anexă proiectul de execuție cu acceptul dumneavoastră pe acesta și se va achita un avans de 30% din valoarea proiectului pentru dare în lucru.

Urmează ca proiectul final să fie transpus într-un program de proiectare 3D, care va respecta în totalitate criteriile de design, material și dimensiuni stabilite prin oferta comunicată.

Termenul nostru general de livrare este de 4 săptămâni, cu posibilitatea de a ne încadra într-un termen mai scurt. Reprezentanții noștri vor fi din momentul semnării contractului, în permanentă legătură cu dumneavoastră pentru a vă notifica orice aspect.

4. Execuția, livrarea și montajul de mobilier

Execuția propriu zisă, livrarea și montajul la sediul sau adresa dumneavoastră se vor încadra în termenul convenit.

Termenul convenit depinde de anvergura proiectului, de numărul de componente și de caracteristicile speciale de montaj. Vorbind despre mobilier la comandă, unele piese pot fi mai neobişnuite, create pentru a satisfice cele mai sofisticate idei.

5. Plata

La finalizarea montajului/recepția lucrării, se achită restul de plată.

Ca și modalitate de plată oferim clienților noștri posibilitatea de a achita întreaga amenajare de mobilier ÎN RATE cu ajutorul Card Avantaj de la Credit Europe Bank și Star BT de la Banca Transilvania.